Har alltså inte skrivit sen dagen innan nummer två trycktes ut, tror barn gör att all den lilla kreativitet jag äger flyger bort. Tänker mest på mat, trots och bajs nuförtin. Vilket möjligen kan vara en av anledningarna till att jag älskar senaste och sista säsongen av True Blood. För ärligt talat, det har ju inte varit en bra säsong sen första (Och hur bra var den egentligen?). Har funderat lite på vad det är som gör denna säsong mycket bättre än föregående, men kan inte helt sätta fingret på det. Tror ju inte att det enbart beror på babytorkad hjärna. Kanske att de äntligen samlat ihop berättelsen, det är inte längre hundra olika fristående spår, utan alla delar handlar om samma historia (som är lite mindre fånig än vanligt). Det allra mest sjuka är dock hur jag fortfarande tycker att både Sookie-Eric och Sookie-Bill (dock aldrig Sookie-Alcide) är göttiga och hotta par jag gärna ser mer av. Man ba: alla håller på att dö och du vill se snusk mellan tidernas tråkigaste och mest uttjatade kärlekspar? Ja, vad är det för fel på mig? Hatar mig själv lite.

images
Detta får illustera hur cheesy jag känner mig