Eftersom hela världen just nu verkar prata om hur bra sista Breaking Bad-avsnittet var så har vi idag tagit oss an pilotavsnittet! Så nu väntar 5, förhoppningsvis härliga, säsonger framför oss.

Jag vet ju att det i princip är omöjligt att se ALLT som kommer ut vilket ju gör att man missar små guldkorn lite då och då. Visst går det att titta i efterhand men det leder ju vidare till att man missar andra nya potentiellt fantastiska serier, klassiskt moment 22. Så vilka serier måste man verkligen ha sett?

De jag kommer på just nu som jag inte har sett men väldigt gärna vill se, någon gång (i en framtid troligtvis far far away) är som följer:

Arrested Development

Downtown Abbey

Hela Sopranos (Har bara sett en säsong)

Parks and Recreation

American Horror Story (mest att jag inte vågar)

Vad jag tycker att alla andra borde se:

Buffy

Battlestar Galactica

Homeland

Lost

Six feet under

Gilmore girls

Arkiv X

Firefly

Twin Peaks

Kanske inga direkta nyheter men ack så bra! Vilka tv-serier tycker ni att man ska ha sett?

/Pernilla