Något jag har tänkt mycket på senaste tiden, eller egentligen alltid så fort jag ser på tv, är det här med nakenhet(eller bristen av det) under täcket i amerikansk tv. De flesta jag känner sover antingen i typ t-shirt eller ingenting alls, vilket ju känns som ett ganska normalt beteende, men i tv-seriernas värld så är det antingen fulljädrad helkroppspyjamas eller varför inte collegetröja och mysbyxor? Jag kan se ett litet antal tillfällen då detta känns OK och det är om man bor i ett svinkallt hus eller är pensionär. När ska man, om inte under täcket, få chansen att vara avklädd? I duschen? Deppigt värre, och tråkig prognos för sexlivet tänker jag.

Oh well. Prydheten finns överallt och även när det ska liggas i tv! Det slår fan aldrig fel att kvinnan i 99 fall av 100 har bh på sig. Det är så jävla löjligt och jag blir så sjukt provocerad. Även här finner jag bara en anledning till att ha sex med bh: man har helt enkelt inte tid att ta av den.

Men sen sitter jag och tittar på L-word och där är det lite för mycket tvärtom. Till exempel detta med att ingen alls har bh på sig? Skulle det vara någon lesbisk grej? Den enda som jag hittills har sett bära bh är Carmen men då hade hon full underklädesmundering med strumpebandshållare och string och ja, jag vet inte hur ofta ni ger varandra lap dances i verkliga livet? Säkert alla på familjeliv.se. 

/Pernilla