Imorgon har tv-serien Arrow premiär på kanal 5.  Baserad på DC-serien Green Arrow handlar den om Oliver Queen, ökänd playboy, som efter att ha varit strandad på en ö i flera år återkommer hem för att bekämpa brottslighet och korruption.

Någon mer som tycker det låter misstänkt likt Batman? Nåväl, för den sakens skull behöver det ju inte vara dåligt! Alex har tittat på serien medan jag mest sett den lite i bakgrunden men jag tycker ändå att den tar sig! De två senaste avsnitten har jag fokuserat mindre på boken/datorn och mer på tv:n vilket är ett klart plus och förbättring! Det kanske inte är den bästa eller mest intressanta serien jag har sett men den innehåller ju en superhjälte och det gillar jag alltid! Sen att hans val av vapen är lite mindre häftigt (pilbåge) väljer jag att ignorera. Här får ni ett smakprov!

/Pernilla