Jag måste snart sluta skriva om alla kommande serier jag planerar att se eller sådant som går nu och som jag är skitpeppad på för varje gång jag skriver något här i bloggen så slutar det med att jag inte ser ett enda avsnitt till! När det gäller t ex Allt för Sverige och Barnmorskorna så har jag tidigare alltid lyckats ha på rätt kanal av en slump när det går (är ju inte så många kanaler att välja på nu för tiden..) men inte en gång har det hänt sedan dess jag nämnde det i bloggen, och då har jag också ganska aktivt kollat i tv-tablån. Mycket märkligt. När det kommer till Mysteriet på Greveholm är det lite av en annan sak. Jag missade de två första programmen då jag inte var hemma  (eller hade lust att gå upp 06:45) och tänkte att jag får se ikapp på svt play, vilket jag mycket riktigt också gjorde men det hackade så förbannat att hela upplevelsen blev förstörd och efter det har det inte blivit något mer avsnitt. Min ambition är fortfarande att se alla men det börjar ju bli så dags att ta igen nu kanske..

/Pernilla