Nu har ju inte podcasts nåt alls med vår blogg att göra, men känner mig tvungen att göra ett undantag (samt att vara sist på bollen) och rekommendera Värvet. En podcast av Kristoffer Trumf som väldigt tillbakalutat och långsamt intervjuar personer i nöjessverige.  Lite för många intervjuer innehåller snäppt för mycket manlig ångest och självömkan och Alex Schulman känns ju liksom sådär, men kanske har det mer att göra med att jag inte är så förtjust i just de komikerna. Och Magnus Betnér är var just så trökig som jag trodde. MEN, herregud vad jag älskar Värvet när människor som Johanna Koljonen och Annika Lantz får prata oavbrutet i en timma. Även Jesper Rönndahl var väldigt trevlig och jag hoppas nu på att Kringlan Svensson får /vill vara med också. Varför inte alla malmöradiokomiker förresten? Att ingen gjort det här förut är faktiskt ett mysterium.



Personer jag gillar

/Johanna