När tv-klubben fick reda på att det skulle komma en ny serie med Sarah Michelle Geller blev vi givetvis peppade på att ha den som klubbserie, men efter lite googlande och en himla massa dålig kritik så röstades den enhälligt ned. Det värsta var you tube-klippet med SMG i en roddbåt, extremt tattigt studiofilmat. Men, och nu kommer det, jag sitter och tittar på första avsnittet nu och det är inte helt dumt! Första säsongen började ju gå på kanal 11 i dag och som liten parantes tycker jag för övrigt att elvan är ganska bra på det här med tv-serier! De sänder ju t ex The walking dead, Sons on anarchy och Buffy, inte att förglömma!

Jag ska hur som som helst ge Ringer några chanser till, om jag lyckas komma ihåg vilka tider det går. Jag tror det kan vara lite spännande och det är ju inte som att jag har nog mycket serier att titta på redan..Hmm.

/Pernilla